Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΑΚΗ ΘΟΔΩΡΗ


Γεννήθηκα  το  1961   στην  Χαλκίδα   όπου  μεγάλωσα  και   έζησα  τα  εώς  τώρα  χρόνια  της  ζωής  μου  (με μια μικρή  διακοπή -7 ετών- που   κατοικούσα  στην  Αθήνα  για  επαγγελματικούς  λόγους) .
Μετά  την  αποφοίτηση μου  από  την  σχολή  ηλεκτρονικών  εργάστηκα  στην   Πειραϊκή  Πατραϊκή  όπου  διατέλεσα  επι  σειρά  ετών Γραμματέας  του  Σωματείου  και  εκπρόσωπος  στο  Εργατικό  κέντρο  Εύβοιας.
Μετά   το  κλείσιμο  της  Π.Π. ασχολήθηκα   με  το  ελεύθερο   επάγγελμα  αρχικά   λειτουργώντας   κατάστημα και  αργότερα  σαν  πωλητής και  εμπορικός  αντιπρόσωπος.
Παράλληλα   ασχολήθηκα  με  τον  αθλητισμό  και  συγκεκριμένα σαν  διαιτητής  ποδοσφαίρου  στον  νομό  της  Εύβοιας.
Τα   τελευταία  δέκα   χρόνια  ασχολήθηκα  με  το  επάγγελμα  του  μεσίτη   αστικών  συμβάσεων  όπου  ήμουν  και  μέλος  του  Σωματείου  Αθηνών.
Εχω  δυο  παιδιά  , τον  Αντώνη  και  τον  Αλέξανδρο.
Σε   πολιτικό  επίπεδο  ασχολούμαι  από  το  1982  όπου  για  λίγο  διάστημα  ήμουν  μέλος  του  ΠΑΣΟΚ. Το  1984  ήμουν  μέλος  της  ΚΝΕ  όπου  διετέλεσα  και  γραμματέας  της. Το  1986  εντάχθηκα  στο  ΚΚΕ  όπου  εώς  το  1989  ήμουν  μέλος  της  Νομαρχιακής  Εύβοιας .Το  1989  ήμουν  από  τα  ιδρυτικά  μέλη  του  ενιαίου  τότε  Συνασπισμού. Απο  τότε  εως  και  σήμερα είμαι  στον  Συνασπισμό  και  μέλος  της  Ν. Επιτροπής και  περιφερειακού  συμβουλίου.
Επίσης  είμαι  από  τα  ιδρυτικά  μέλη  της  Κίνησης υπεράσπισης εργασιακών  και κοινωνικών δικαιωμάτων  Εύβοιας  του  ΣΥΡΙΖΑ .
Μέσα  από  την  πολιτική  μου  ενασχόληση –και  όχι  μόνο-  βρέθηκα  πολλές  φορές  στην  πρώτη  γραμμή  των κοινωνικών αγώνων  για  εργασιακά και  περιβαλλοντικά  θέματα.
Μέσα  από  την   Νομαρχιακή και  την  Δημοτική  ομάδα  του  ΣΥΝ προτείναμε  φιλολαϊκές  λύσεις   για   θέματα  του  Νομού  και  ειδικότερα  της  ευρύτερης  περιοχής  της  Χαλκίδας.
Πιστεύω  ότι   πρέπει  να  αλλάξουν  πολλά  πράγματα   για  την  καλυτέρευση  της  ζωής  των  πολιτών  της  περιοχής  της  Χαλκίδας  και   για  να  γίνουν αυτές οι  αλλαγές  πρέπει  να  αλλαχτεί   τουλάχιστον  η  ηγεσία του  νέου  Δήμου   έξω  από  τις   εώς  τώρα  δικομματικές  επιλογές  που  έφεραν  την  τωρινή  κατάσταση.        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου