Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΙΒΑΝΙΟΥ ΖΩΗ



Γεννήθηκα στην Χαλκίδα από τον Ευάγγελο και την Ανδριανή Λιβανίου , οι γονείς μου ήταν εργάτες στα χώματα του Ληλάντιου.
Μεγαλώνοντας και γνωρίζοντας τον κόσμο, τις δυσκολίες ,τα προβλήματα, τις αδικίες θέλησα αυτό το κόσμο να τον αλλάξω!
η Μητέρα μου φώναζε πως ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
έτσι και εγώ εντάχθηκα στα κινήματα πολιτών και κατέταξα τον εαυτό μου στην αριστερά ως ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
Από τότε πέρασαν χρόνια, παλεύω (έτσι τουλάχιστον πιστεύω) μέσα από τον Συνασπισμό ελπίζοντας μέσα ΄πό τις ιδέες τις προτάσεις και τους αγώνες του μπορούμε να διεκδικούμε και να κερδίζουμε κάθε μέρα και κάτι καλύτερο.
Ασχολούμαι με την πολιτιστική ζωή της πόλης  και του νομού από το 1979 και πιστεύω πως μέσα από τον πολιτισμό, την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα μπορούμε να βάλουμε τον πήχη ποιο ψηλά σαν κοινωνία, σαν κράτος και σαν δήμος.
Είμαι παντρεμένη με τον εκπαιδευτικό Παρασκευά Γκίκα και ζω δίπλα στο Ληλάντιο πεδίο,στο σπίτι των γονιών μου.
Είμαι πρόεδρος του θεάτρου Χαλκίδας  και ηθοποιός,  ένα από τα αγαπημένα μου χόμπι είναι να γράφω.
Εργάστηκα έως σήμερα σε πολλούς τομείς του ιδιωτικού τομέα και για 6 χρόνια είχα το μεζεδοπωλείο <<ζωή εν Χαλκίδι>>.
Εδώ και 6 χρόνια είμαι άνεργη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου