Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Γ ΒΛΑΧΟΓΙΩΡΓΟΥ



Γενικά: Γεννήθηκα στην Χαλκίδα το 1959, στην συνοικία «Πλάτωμα», όπου είναι ακόμα το πατρικό μου. Είμαι παντρεμένος με την φιλόλογο Νίκα Χαρά και έχω δύο παιδιά, την Αργυρώ 19 ετών φοιτήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και τον Στέλιο 13 ετών μαθητή Γυμνασίου.
Σπουδές: Τελείωσα το Δημοτικό και το Γυμνάσιο στην Χαλκίδα, σπούδασα Ιατρική στην Θεσσαλονίκη. Ειδικεύτηκα στην Πνευμονολογία στο νοσοκομείο «Σωτηρία». Εξειδικεύτηκα στην Εντατική Θεραπεία την πανεπιστημιακή κλινική του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός». Είμαι διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με αντικείμενο την Ογκολογία του πνεύμονα. Είμαι κάτοχος του Ευρωπαϊκού Διπλώματος Εντατικής Θεραπείας.
Επαγγελματικά:Εντάχθηκα στο ΕΣΥ το 1999 σαν Επιμελητής Πνευμονολογίας στο νοσοκομείο «Σισμανόγλειο». Το 2003 διορίστηκα  Επιμελητής Πνευμονολογίας στο νοσοκομείο Χαλκίδας. Το 2009 ανέλαβα την διεύθυνση της ΜΕΘ του νοσοκομείου Ζακύνθου. Σήμερα υπηρετώ στο Τμήμα Επειγόντων του νοσοκομείου Χαλκίδας.
Πολιτική: Με την μεταπολίτευση εντάχθηκα στην ΚΝΕ. Στο πανεπιστήμιο ήμουν μέλος των αριστερών συσπειρώσεων. Στον Συνασπισμό είμαι μέλος από το 1993. Υπήρξα υποψήφιος βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ το 2004 και υποψήφιος νομάρχης Εύβοιας πάλι με τον ΣΥΡΙΖΑ το 2006. Είμαι νομαρχιακός σύμβουλος.
Κοινωνική δράση: Έχω χρηματίσει πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και αντιπρόεδρος του συλλόγου του 14ου Δημοτικού. Έχω εκλεγεί δύο φορές στο ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Χαλκίδας και κατά καιρούς στα συνδικαλιστικά όργανα των γιατρών του ΕΣΥ Ευβοίας και Αττικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου