Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΒΛΑΧΟΓΕΩΡΓΟΥ-ΝΙΚΑ ΑΡΓΥΡΩ



Γεννήθηκα στην Χαλκίδα το 1991. Γονείς μου είναι η Νίκα Χαρά, φιλόλογος και ο γιατρός, πνευμονολόγος-εντατικολόγος Γιώργος Βλαχογεώργος. Έχω ένα αδελφό τον Στέλιο-Ευάγγελο, μαθητή Α’ Γυμνασίου.
Τελείωσα το 13ο  Δημοτικό και κατόπιν φοίτησα στο 1ο  Γυμνάσιο και Λύκειο Χαλκίδας, απ’ όπου και αποφοίτησα το 2009. Σε όλη τη διάρκεια της μαθητικής μου ζωής ασχολήθηκα με το μαθητικό συνδικαλισμό, εκλεγόμενη στα πενταμελή συμβούλια του σχολείου μου. Μετά από επιτυχείς εξετάσεις πέρασα στην Αγγλική Φιλολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών, συγκεντρώνοντας 21.594 μόρια. Γνωρίζω άριστα Αγγλικά και πολύ καλά Γαλλικά (είμαι κάτοχος των διπλωμάτων Proficiency- C2 και Delf-B2).
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντά μου είναι η ανάγνωση λογοτεχνίας, το θέατρο και η μουσική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου