Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Η πόλη κλιματίζεται. Διατίθεται για πάρτι- δεξιώσεις


«Χαλκίδα: 30.000 τ. χλμ πάνω στο κύμα.
Η πόλη κλιματίζεται. Διατίθεται για πάρτι- δεξιώσεις και κάθε είδους γκλαμουριά.
Οικονομικά πακέτα για εργολάβους».

Λυπάμαι πολύ αλλά μόνο έτσι μπορώ να περιγράψω την πόλη μου.
Κάπως έτσι περιγράφω και τη χώρα μου, πράγμα που αποδεικνύεται περίτρανα τελευταία.
Το θέμα όμως είναι τι κάνουμε…και δεν τα φάγαμε μαζί με τον πάγκαλο αλλά είναι θέμα ηθικής να αναλογιστεί ο καθένας την συμμετοχή και την ευθύνη του, ίσως όχι ως θύτης αλλά ως απαθής δέκτης.
Επειδή λοιπόν οι εκλογές αυτές είναι πολιτικές και επειδή πιστεύω περισσότερο από άλλη φορά ότι η σιωπή είναι επικίνδυνη και η αποχή βούτυρο στο ψωμί του ΠΑΣΟΚ και της ΔΕΞΙΑΣ /ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ και κατ επέκταση συναίνεση στο νέο καθεστώς που μας επιβάλλεται,
Επειδή η τοπική κοινωνία και οι άρχοντες της είναι μικρογραφία του γενικού πολιτικού σκηνικού και όχι άμοιροι πολιτικών ευθυνών,
Επειδή λοιπόν είμαι πολύ θυμωμένη και δεν μου αρκεί να οραματίζομαι απλά μια άλλη κοινωνία και θεωρώ πως πρέπει να συμμετέχω σε όλες τις μορφές αγώνα για  ανατροπή η έστω διάβρωση του πολιτικού σκηνικού,
Επειδή, τέλος θεωρώ ότι η αριστερά είναι απαραίτητος αντίλογος, επιλέγω να στηρίξω το ψηφοδέλτιο «Ρεύμα Ευρίπου» με την υποψηφιότητα μου, συμπαρασέρνοντας όσους και όσες με συμμερίζονται.

Ακριώτου  Θεοδώρα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου